هتل های سه ستاره استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آلزر استانبول

این هتل از هتل های مناسب تور استانبول می باشد. هتل آلزر استانبول یک هتل سه ستاره 6 طبقه است که دارای قدمت 100 ساله می باشد و در سال 2008 بازسازی شده است. از روی تراس پشت بام این هتل چشم انداز فوق العاده ای از مسجد آبی  و مسجد ایاصوفیه وجود د ارد. این هتل دارای 22 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم، گاو‌صندوق دیجیتالی، مینی‌بار،سیستم تهویه‌‌ی مطبوع مجزا، سیستم گرمایش مرکزی، حمام و سشوار می باشد. این هتل تا ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر و مشرف به دریای مرمره  و در کنار موزه‌ی هنر ترکی و اسلامی می باشد و مسافران تور استانبول می توانند  از قدم زدن در محله های تاریخی اطراف هتل لذت ببرند.

امکانات هتل آلزر استانبول

 رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور - پذیرش و تحویل سریع ،گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، کرایه دوچرخه، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ،اتاقهای خالی از حساسیت ، سرویس نگهداری کودکان
.مسافران تور استانبول می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

 هتل آلزر استانبول

هتل آلزر استانبول

هتل آلزر استانبول

اتاق هتل آلزر استانبول

هتل آلزر استانبول

اتاق هتل آلزر استانبول

هتل آلزر استانبول

رستوران هتل آلزر استانبول

 

 

این هتل از هتل های مناسب تور استانبول می باشد.هتل 3 ستاره بدو استانبول در مرکز شر استانبول و در مجاورت منطقه تاریخی آن بنا شده است. این هتل به مراکز خرید مانند آکسارای و لاله نزدیک می باشد و تا بازار بزرگ 10 دقیقه و تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر فاصله دارد. هتل بودو استانبول دارای 46 اتاق می باشد که هر یک به سبک ترکی و مدرن طراحی شده اند، اتاق ها شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق سه تخته، اتاق خانوادگی، اتاق معمولی و سوئیت هستند که  مجهز به خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی و ... می باشند. در این هتل صبحانه  صورت بوفه برای مسافان تور استانبول سرو می شود.

امکانات هتل بودو استانبول

 رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ،  فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار.مسافران تور استانبول می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

هتل بودو استانبول

هتل بودو استانبول

هتل بودو استانبول

اتاق هتل بودو استانبول

هتل بودو استانبول

اتاق هتل بودو استانبول

هتل بودو استانبول

رستوران هتل بودو استانبول

 

این هتل از هتل های مناسب تور استانبول می باشد.هتل سانتا صوفیا استانبول یک هتل سه ستاره است که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد تاسیس شد ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول وجود دارد و مسافران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به اماکن زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند.اين هتل داراي 40 اتاق مي باشد و جدیدا نیز نوسازی شده است . فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر است. 

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول 

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، اتاق و امکانات برای معلولین ، سرویس نگهداری کودکان .مسافران تور استانبول می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

لابی هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

اتاق هتل سانتا صوفیا استانبول

مطالب مرتبط:


هتل آلزر استانبول

هتل بودو استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

تور لحظه آخری استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول, هتل های خوب استانبول, معرفی هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: